*SALUT. SĂ-L UD?*

Trăim într-o lume a cărei principală dezordine este faptul că toţi se simt moralmente în ordine.

Eu nu înţeleg de ce trebuie să ai un blog. Colega mea E. nu are blog. Am întrebat-o de ce, ea mi-a răspuns de cine – din cauza lui Dostoievski şi a lui Cehov ea a încetat în general să mai scrie. Şi eu sunt de acord – dacă ajungi să-i ceteşti pe Dosto sau Shakespeare sau altul/alta cu coaie, devine absolut indecent şi nepoliticos să te apuci să scrii. Dar aşa cum trăim într-o societate în care obrazul gros are cotă înaltă pe piaţă, scriu şi eu fară nicio jenă.

Am câteva lucruri să vă comunic. Primul: Primăvara a venit în ţară şi nu ai cum să scapi de efectele ei. Efectele ei fiind:

  1. Colbul. Îl găsiţi în teritoriul cuprins dintre Prut şi Nistru, dar mai ales pe suprafaţa brânzei de vaci, de pe str. Mitropolit Varlaam, colţ cu orice roată de maxi-taxi.
  2. Luna mai ne-za-gorami. Ai grijă că te paşte o mare îndrăgostire şi trebuie să-ţi faci loc destul în toate camerele inimii.

Al doilea lucru: Nu am maşină, nu am trăit niciodată senzaţia aspră şi dureroasă pe care o încearcă un şofer atunci când se grăbeşte şi nu are unde parca şi de aia îmi permit să cred că foarte mulţi şoferi de autoturisme-mânca-v-ar sunt nişte oameni nu tocmai buni, nu tocmai cuviincioşi. Cred însă că ceva trebuie schimbat. Încă nu ştiu ce şi nu ştiu dacă până la capat sau nu, dar simt în asemena situaţii cum genocidul şi duşul cu gaz îşi au argumentele proprii. Bleadi!

Parcat frumos, ca în poveşti. Autor irefutabil - Denis Jardan.

Al treilea lucru e unul rău, dar bun. Cuprins de invidie, vreu să le spun celor de la Carla’s Dreams că DA – aşa se face o treabă. Fără mari pleoscuri sau zgomot, dar cu promovare sănătoasă şi cântece unul după altul. Aşa se cântă. Aşa se scrie. Bag Tula în cei care latră şi îi admir pe cei care muşcă.

ЮАР Carla’s Dreams!

 

 


8 Comments on “*SALUT. SĂ-L UD?*”

  1. sanatate, de baut nu trebuie

    bun catecul asta

  2. OLGA says:

    SUCCES ANDREI, MIE IMI PLACE CE AI SCRIS. BRAVO!!!

  3. Evy says:

    na endllich !!! acum mai am o ocupatie…. pe linga Nata si Lilu…. sa TE citesc si pe tine🙂

  4. M.A.G says:

    :dda da ..e buna treaba Andrei..P.S:Evy colega..Nata ,Lilu si Andreica)))

  5. ghhena says:

    Presupun ca totsi itsi saluta ideea de-a “tsine” un blog!😉 din cele citite, pana cand imi dau seama ca postul a fost scriis doar de dragul de a scrie ceva pe-un perete! “Здесь был Андрюша!”
    Ai atins idei uzuale, dar nici pe astea nu le-ai comentat pana la capat!
    Commentul l-am scris nu pur shi simplu ca sa #ut capul🙂 (anume astea-s cuvintele care se invart in cap shi pe limba la cei care-tsi sunt prieteni shi te sustsin), asha pot sa scriu EU sau vecinul meu, TU TREBUIE sa scrii mai bine! Tu traieshti printre blogheri cu litere MARI, asha ca trebuie sa scrii macar ca ei!
    Sper ca mi-ai intseles critica! Am scris-o din stima pt tine!


Leave a Reply

