*ANUNŢ PENTRU NIMENI*

Aseara, mă-ntorceam acasă şi am observat un anunţ. Acum că dispunem de tehnologii moderne, zic, să-l fotografiez mâine dimineaţa când plec la muncă. This şi făcut.

Ar fi banal să scriu despre greşelile gramaticale din acest anunţ. Ar fi banal să mă revolt pentru faptul că abia ieri acest anunţ apăru la intrarea în scara blocului unde stă subsemnatul. Ar fi banal să menţionez că laolaltă cu vorbitorii de limbă română, în scara blocului meu, mai trăiesc şi vorbitori de alte limbi. Ar fi banal să spun că n-ar fi stricat deloc să se menţioneze în anunţ şi o oră anumită la care să se-adune lumea, for fuck’s sake. Dar mai ales ar fi banal să spun că, vai, mi-aş fi dorit să vin şi eu cu voi, angajaţi ai ÎMGFL, să „particip activ la salubrizarea curţilor”. Ar fi banal pentru că eu chiar îmi doresc să particip activ la salubrizarea curţilor. Şi dacă e vreun vecin / vecină care mă citeşte acum, o să-l / o s-o rog să mă înţeleagă şi, pe viitor, să ia în consideraţie doleanţa mea mesianică.

p.s. Din ultimele ştiri, am aflat de la mama că două doamne de la ÎMGFL plus zero oameni din curtea blocului meu, în urmă cu ceva timp, au participat la acţiunea de salubrizare.  Aşteptăm noutăţi şi din alte curţi ale Chişinăului.


One Comment on “*ANUNŢ PENTRU NIMENI*”

  1. Noutăți din altă curte:
    De dimineață s-a identificat practic aceeași activitate: 2 doamne de la CCL + 1 EXCEPȚIE cu doi copii 8) După mult scărpinat in cap, ca de obicei, m-am coborât și eu să salubrizez ograda, plini de nervi și cu gânduri de genul ”De ce numai mie imi trebuie?” și ”De ce alții stau acasă și se gandesc, holbându-se peste fereastră – ”Iaca iar prostalanii eștia au ieșit să facă curat … las să facă dacă-s proști!””
    Mai pe scurt…in decurs de 1 oră…s-au mai găsit câțiva proști, adică entuziaști, de-al de mine și au ieșit și ei in ogradă.
    Pe la amiaza, o Tanti, a ieșit cu un braț de mâncare și ceva de-al de ”băut”, și-a cerut scuze că nu ne poate ajuta cu ”forța”, dar a zis că va avea grija ca să ne îmblânzească cu olecuțî de mâncare.
    Ograda am curățat-o, am impresia că e cea mai curată ogradă din sectorul Botanica ;D. Ba chiar am primit și o lecție de ”maturitate” de la un nenea. Mi-a zis să nu-mi pară rău de faptul că toată ziua am făcut curat și că nu e corect să gândesc că timpul ”a fost pierdut”, dar invers, trebuie să mulțumesc vecinilor că mi-au oferit ocazia sa las la o parte problemele de zi cu zi și să lucrez doar fizic, logic? Așa și așa…dar la moment a prin priză! Îmi pare rău că mie nu-mi vin măcar câteodată idei de genul ăsta, eu invers…mai ca ași intra cu un hârleț în ospeție pe la vecini ca să-i chem amabil la lucru. Ba chiar aș intra cu pușca prin ospețe la indivizii cu cățeluși sau pisicuțe – toată ograda era plină in rahat…nici nu mai zic ca nisipiera copiilor e un adevărat WC pt ”animăluțele astea drăguțe de cameră”, mânca-le-ar puricii până la oase.
    Lucru l-am terminat abea seara.

    PS: CCL-ul nostru n-a plasat nici un anunț despre un eventual ”subbotnik”, ei deja știu că locătarii noștri au imunitate la genul dat de anunțuri!😀 Pt ce să mai strice hârtia?
    Succes.


Leave a Reply

