*ÎN ODESA*

Eu vreau să vă deschid o taină – Odesa este un oraş pe malul mării. Nu am fost acolo de foarte mult timp. Nu am fost acolo încă de când faptul că Odesa este un oraş pe malul mării, era o taină.

Înconjurat de kitsch, mulţi oameni şi arhitectură gustoasă, eu mi-am găsit alinarea în a-i înveşnici pe cei care m-au însoţit în această călătorie. Şi nu doar. Sau poate chiar deloc.

♥♥♥

Călătoria începe cu Transnistria, or Transnistria este un tărâm plin de oximoroane. Sau, dacă e să ne gândim, Transnistria este un oximoron. Где бычок заканчивается, там бычок и начинается.

În Odesa există un restaurant, în care te poţi simţi ca în Utomlennye solntsem (în română l-au tradus ca Soare înşelător). Se numeşte Dacha (Дача). Să nu rataţi borşul roşu sau băutura din răchiţele.

În Odesa, chiar şi ciocănitoarele dau dovadă de spirit de afaceri.

În Odesa, există copii îngânduraţi, trişti şi cu mustăţi.

În Odesa, oraş cu ieşire la mare, lingurile roşii cresc în copaci.

În Odesa m-aş mai întoarce. Mai ales că pe 16.04 va cânta Святослав Вакарчук.


3 Comments on “*ÎN ODESA*”

  1. just_me says:

    Da “nastoika ohrenitelinaia” vine de la – in baza de “hren”??? – daca “iablocinaia” vine de la mar🙂

  2. super, inspiratzia-i foarte buna😀


Leave a Reply

