*RECOMANDARE DE FILM – 3*

Мать. Кать, пойдём помажемся йодом, немножко совсем

Катя. Мам, а не пошла бы ты на хуй?!

Отец. Год, год и всё пройдёт, через год…

Катя. Пап, а не пошёл бы ты на хуй?! Ебала я ваш столбняк. Все умрут, а я останусь. Я завтра пойду гулять с утра до ночи. А вы идите на хуй, мама и папа. Идите на хуй и в пизду.

Отец. Мы тебя всё равно очень любим.

Катя. А я вас нет.(уходит)

 

Dacă în copilărie, după un film cu Stallone, Chuck Norris sau Van Damme mă apucam să fac sport, să alerg prin casă şi eram gata sa lupt contra oricărui rău din lume, după acest film vreau neapărat să sparg botul celor care bagă Tula în educaţie.

Generalizând astfel, înţeleg că sunt mulţi cei, care direct sau indirect, bagă Tula. Sunt mulţi cei care au un fotoliu moale-molişel, organizează “găli cu laureaţi”, introduc “schimbări în metodologia de asimilare a informaţiei didactice”, ş.a. Sunt mulţi cei care ar trebui să stea după gratii sau cel puţin să-şi piardă locul de muncă, pentru că nişte fete din Cimişlia, îşi sparg capul de asfalt.

Dacă azi sunt tânăr şi nelinştit, apoi maine voi fi şi eu părinte şi va trebui să mă păzesc de mama-papa-paşli-nacui. Eu vreau copii sănătoşi, care vor discerne. Eu vreau copii frumoşi, care nu-şi vor ieşi din minţi pentru o discotecă, inel de aur, computer, iPăd, iPăr sau iMinte.

Într-un comentariu la acest la acest film, într-o emisiune TV, nu-ştiu-care tanti spunea: МЫ ПОЛУЧИЛИ ВСЁ ЭТО голосуя за пьяного президента. Adică, noi avem o viaţă de cacao, pentru că am ales cacao. Noi nu suntem departe de ruşi la capitolul „Paradis al Sistemului Educaţional” şi probabil e cazul să ne întrebăm unde am greşit, unde încă mai greşim şi când (în chelea curşii) ne vom permite un mers mai stabil şi echilibrat. Dar, până la urmă, vorba Mathildei şi a lui Leon: Is life always this hard, or is it just when you’re a kid? – Always like this.

Ştiu sigur că Все умрут а я останусь (2008) este o peliculă rusească şi este o peliculă bună. O frică doar am, că cei despre care ni se vorbeşte în film, nu vor vedea niciodată acest film.


5 Comments on “*RECOMANDARE DE FILM – 3*”

  1. dezgustator!!! kiar se intimpla asa ceva in realitate????

  2. Marioara says:

    Asta se intampla atunci cand parintii uita ca si copii lor sunt oameni si au sentimente si doar ii pedepsesc si striga la ei, in loc sa discute.

  3. Liuda says:

    Doamne fereste de asa copii!Am ramas fara cuvinte, dupa ce am urmarit acest film.

  4. generation gap, informal education, teen violence…
    acum stim cine sta in spatele copilelor care se maltrateaza cu bestialitate.
    cei care filmeaza.
    multumesc


Leave a Reply

