*POTPURIU – 2*

LA SERVICI

Astăzi, spre deosebire de alte dăţi, alarma (padla) m-a trezit. La 5 dimineaţa m-a trezit. M-a trezit ca să plec în raionul Ialoveni să-l pândesc pe un conaţional vrednic de-un Cârlan de Aur. Am descoperit pe drum o staţie – la intrarea în satul Hansca – exemplu veritabil de  street art.

Mesaje criptice, referinţe din literatură şi cinematografie – toate astea le puteţi admira de luni până luni, cât încă e soare, doar în staţia de la intrarea în satul Hansca.

LA ŢARĂ

Prinşi în capcana intereselor politice, sfâşiaţi de gheara unei societăţi bazate pe consum, noi, oamenii simpli, uităm cum să ne distrăm. Bine că ne-au mai rămas HRAMURILE din localităţi – prilej excelent de socializare şi dialog dintre diversele pături ale societăţii. Nu uitaţi, satul Moleşti, raionul Ialoveni, 22 mai, DUPĂ ora 20.00.

LA INIMĂ

Despre barul de lesbiene în care ţi-ai pierdut demnitatea, de ce nu scrii nimic?

Mă întreba odată Nata Albot, o tânără pictoriţă din Basarabia.

Întradevăr, cum am putut să uit?! Cea mai tare experienţă recentă în materie de local ciotcos am avut-o într-un bar de lesbiene, din Amster Damster. Sau că băusem destulă bere încât partea feminină să-mi devină APRIORI dragă şi scumpă, sau că am eu ce am cu lesbienele, dar cele două brazilience dezlănţuite не дадут соврать – eu m-am simţit excelent! Vive la vie, cum s-ar spune.

Pe final, întrebare de cultură generală. Cum e corect: PESCUIT sau BECEANĂ?

 

 


3 Comments on “*POTPURIU – 2*”

  1. Lena says:

    prahitura)))

  2. Iuliana says:

    iaka facebukul m-a adus cumva aici la tine – acum citesc si more de ras. Intrebarea de cultura generala m-a facut sa ROFL.

  3. Natasha says:

    Da, m-a cam trecut rece cand am vazut ca-i fost in Costesti. Tu stiai, sper, ca ai riscat. Oamenii de acolo is cam rai si, de obicei, sar la bataie. Ma bucur ca n-ai patit nimic🙂


Leave a Reply

