*LA INTERSECŢIA DINTRE VERONICA ŞI VLAICU (2)*

Eu nu vreau să repet ceea ce am spus ieri pentru că aţi spune că mă repet, or eu nu sunt un om care să repete cum că nu-mi place să mă repet. Reiterez aşadar dorinţa mea nestrămutată de a înţelege “cine este de vină” şi cum “să soluţionăm această nelămurire”, privind un semn rutier, care pe zi ce trece îmi pare tot mai irelevant şi inadecvat, într-un spaţiu în care, de comun acord, mai mulţi conaţionali de-ai noştri parchează hobişto.

Einmal ist keinmal (odată este niciodată, n.tr.), zice neamţul şi are în vedere că ceea ce s-a întâmplat o singură dată nu s-a întâmplat practic niciodată. Prin urmare, continuăm tradiţia (începută ieri!) de a fotografia intersecţia Micle cu Vlaicu Pârcălab. Continuăm… tradiţia şi aşteptăm… poliţia, care de altfel IERI a făcut ceva treabă bună.



Leave a Reply

