*REDESCOPERĂ LEOVA*

Odată demult, în copilărie, cetisem într-un ziar, că eu (fiind născut pe nu-ştiu-care dată şi nu-ştiu-care lună în nu-ştiu-care zodie!) am aptitudini de prezicător. Cu alte cuvinte am rezolvat un test din ăla psihotâmpit despre “VEZI CE PERSONALITATE AI TU”, am acumulat 54 de puncte şi am descoperit că sunt un FALNIC NOSTRADAMUS, iar orice lucru ce-mi trecea prin minte putea deveni viitor şi orice cuvânt rostit risca să se materializeze în cifre, oameni şi întâmplări.

Îndrăznesc să cred în continuare în talentul meu de vizionar şi vreau să vă anunţ că mâine, 22 august 2012, Angela Merkel NU VA MERGE LA LEOVA. Şi chiar dacă astăzi nu este mâine, deja îmi pare rău că mâine, 22 august 2012, Angela Merkel nu va merge la Leova.

Primarul Eugen Buragă şi întreagă comunitate de acolo, simt eu, îşi exprimă regretul că un oaspete distins precum e doamna cancelar nu va merge la Leova. Pentru că acolo, la Leova, în afară de case cu multe etaje, fabrici, spital, policlinică, electricitate şi gaz, mai există şi o AUTO  GARĂ, în care confortul şi starea de bine sunt scrise cu litere de aur pe frontiscipiul oricărei clădiri. Or această AUTO GARĂ merită arătată oricărui oaspete drag.

Stimată doamnă Merkel, vă scriu nu doar pentru că sunteţi născută într-o zi cu mine (şi probabil rezultatul acelui test psihologic ar fi arătat că şi dvs puteţi prezice viitorul), dar vă scriu pentru că mi-aş fi dorit să mergem împreună la Cahul, iar pe drum să ne oprim la Leova pentru a ne elibera vezica urinară în una din următoarele unităţi de agrement şi relaxare:

1.

2.

3.

Cu regrete şi durere, înţelegem că nu ne rămâne decât să sperăm la o următoare vizită în care aleşii toporului poporului să se arunce cu “maiestate” şi “excelenţă” cu mult zel şi fără sinceritate. Vă urăm un zbor uşor şi fie ca mâine servitutea  exagerată a unor moguli de la guvernare să vă facă şederea cât mai plăcută “în capitala acestui plai cu soare”. Pupicei!


4 Comments on “*REDESCOPERĂ LEOVA*”

  1. cofimood says:


    taxt, merkel îi vânătoreasa? cine-i șoricelul? și de ce putoarea a devenit normalitate națională? jios aliansu!

  2. Max says:

    Ce se petrece acolo?! E strasnic! Se poate de filmat un film de groaza.

  3. (încărcate prin internet ca lumea)

  4. In timpul anului de studiu trec practic saptamanal pe la acolo, de prin aprilie e asa.Greu.Trebuie inca juma’ de ora sa rabd, in fiecare vineri.


Leave a Reply

